Referencie     Tovar v akcii     

Ako správne postupovať pri reklamácii tovaru

Ako postupovať pri preberaní zásielky??

Náš tovar zasielame Slovenskou poštou, prepravnou službou GERÜDER WEISS, DPD Slovakia a prostredníctvom nášho podnikového vodiča.

Pri preberaní tovaru je potrebné riadne skontrolovať balenie výrobku a neporušenia obalu.

Akékoľvek porušenie celistvosti obalu je kupujúci povinný zapísať do prepravného, expedičného listu (v prípade prepravnej služby / podnikového vodiča).

V prípade, že je tovar prepravovaný Slovenskou poštou je nutné skontrolovať neporušenosť obalu priamo u prepážky pošty, eventuálne v prítomnosti vodiča Spošty. Ak je obal poškodený, postupujte podľa reklamačných podmienok Slovenskej pošty.

V prípade, že nájdete akúkoľvek inú poruchu, ktorá sa skrýva pod viditeľne neporušeným obalom, postupujte podľa reklamačného poriadku. To znamená v skratke:

  • urobiť fotodokumentáciu
  • krátky popis na existujúce závady / poškodenia 
  • informácie o objednávke, číslo faktúry (číslo objednávky), fakturačné údaje 

Po splnení vyššie uvedených náležitostí odoslať správu o reklamácii na emailovú adresu uvedenú na webe, prípadne kontaktovať obchodné oddelenie telefonicky.

Nesplnenie týchto podmienok môže mať za následok neuznanie Vašej reklamácie!!

 
 
 
 
 

 

---618---